onsdag den 14. november 2012

Embosset kort

Hej
Et kort næsten uden mønster papir det er helt uvant for mig, men det er godt at komme på dybt vand engang i  mellem. Jeg har brugt et stort Cover-a-card stempel til det bagerste lag og på udskæringen, og embosset med hvid og lys mellembrun embossing pulver. Kanterne er sværtet med Distress ink i farven Vintage photo. På udskæringen har jeg brug begge embossing pulver, ved først at stemple motivet i embossing ink og så tager jeg den hvide og drysser rundt i kanten og så tager jeg den brune og hælder lidt på midten. For at få hele fladen dækket, ryster jeg papiret forsigtigt så det brune pulver kommer ud til den hvide, og så er det bare i gang med at smelte med varmepistol.



 Jeg har syet 3 gange rundt i kanten af det bagerste lag med hvid tråd på symaskine

Papiret til rulleblomsterne er fra My Minds Eye og pyntet med silver stickles. Stemplet på banneret er dette

Gitte

4 kommentarer:

  1. hej det er rigtig flot dit kort.
    fedt med den hvide kant og brunt i midten.

    SvarSlet
  2. Hvor er det et super lækkert kort... ser så godt ud med syninger og de smukke blomster. God weekend

    SvarSlet