torsdag den 8. november 2012

Kort med Inka gold



Jeg har lavet to kort, hvor jeg har leget med Inka gold og papirer fra 7dotsStudio.
 
 
Til kortet med sommerfuglen har jeg brugt en maske fra Prima, og med fingrene har jeg forsigtigt påført Inka gold hen over masken. Det giver en rigtig flot 3D effekt, og Inka golden tørrer heldigvis ret hurtigt, vi snakker ca 15 minutter.

Som pynt har jeg brugt en punchet kork-bort, blonde, twine og en chipboard sommerfugl. Baggrundspapiret er fra 7dotsStudio.

Til kortet med skyerne har jeg brugt de samme materialer og teknikker. Masken brugt til dette kort, er en papircirkel, jeg havde skåret ud i en anden forbindelse og bare havde liggende på mit bord.

Skyerne (og sommerfuglene i kortet oven over) er lavet ved at jeg har fjernet det øverste lag papir, som er farvet, sværtet med blåt og dækket med crackle accent. Og så har jeg da også brugt lidt guldstribet washi tape.

Det er ikke tit jeg laver kort, men nu er jeg da på forkant, hvis jeg skulle blive inviteret til en fødselsdag eller to :o)

1 kommentar:

  1. Det er super flotte kort du har lavet.Rigtog spændende og anderledes.

    SvarSlet