lørdag den 5. november 2016

4 Tags...

Jeg har lavet 4 tags. I Oktober lavede jeg en side i min artjournal som jeg blev rigtig glad for. Jeg bestemte mig for også at lave den i tagform. Det blev til disse 2 tags:


Vil du læse lidt om fremgangsmåden og se en materialeliste så følg linket her til indlægget
d. 8. Oktober.
Siden er i sommerstil og jeg har her lavet et matchende juletag. de 2 stempler jeg har brugt på juleudgaven er Merry Christmas fra Impression Obsession og Merry Greetings fra Mama Elephant


Jeg har også leget lidt med Dylusions Mica Sprays og det kom der 2 tags mere ud af.
På de her tags har jeg virkelig fået testet den hvide Dylusions paint pen. Den klarer opgaven til topkarakterer og jeg har sikret mig et ekstra sæt for den er uundværlig her hos mig.


Jeg har lavet en meget kort video for at vise hvor meget shine de der Mica sprays giver. På snemanden er der dog også tilføjet shimmer spray.





Materialeliste til de sorte tags:

Merry Christmas stempel fra Impression Obsession
Tallulah Tripp stempelsæt fra Dylusions
Dylusions paint pen
Tim Holtz stencil - Stars
Tim Holtz stencil - Ringer
Dylusions spray - Lemon Zest
Wink of Stella - Clear
Mica Spray - Dylusions

Rigtig god lørdag
---Lise---






Ingen kommentarer:

Send en kommentar