fredag den 11. november 2016

I tilfælde af at man ikke ved det, så er jeg ret glad for at farvelægge med copics og det handler dagens indlæg om...

Godmorgen alle sammen.
Fik I stavet jer igennem dagens titel..? Det hænder jo at man kan få en "skriveblokade" og ikke kan komme på en ordentlig titel, så må man jo være kreativ (pun intended/ordspillet var oplagt) :) 

Kortbaserne er lavet med hvid karton og med sort-/hvidstribet karton (Alternativt kan du lave striberne selv med et cover-a-card stempel). Udskæringerne er sket på min BigShot med Mama Elephant Basic Set

Motiverne er stemplet, på Neenah papir med memento og er derefter farvelagt med Copic tuscher.
Jeg har tilføjet lidt palietter til pynt samt KaBoks's tillykke udskæring. 


Katten, som er et stempel fra Mama Elephants Origami sæt, har fået en gang clear Wink of Stella samt et lag Glossy Accents. Teksten er også fra stempelsættet og er stemplet med Versafine.



Pigens hår er først farvelagt med sort, derefter farvede jeg med blå ovenpå den sorte for at give hende det blå skær. Det fungerede overraskende godt :)




Det var alt for i dag.
Jeg håber I får en mindst ligeså god weekend som den jeg går i møde.
Og husk at vi ses om en uge til Scrap-a-Mania i Roskilde :)

- Louise -



Ingen kommentarer:

Send en kommentar