fredag den 18. november 2016

Må jeg byde velkommen til....

Hej

I dag har jeg endnu en offentliggørelse.

Der kommer nemlig endnu en dygtig pige på vores team.

Jeg vil gerne byde velkommen til
Stinne Krogh




Stinne laver de skønneste projekter, og er ret alsidig i, hvad hun laver. Hun favner bredt og kan inspirere mange. Jeg er selv faldet for, hvordan hun på en måde formår at lave noget enkelt uden det er clean and simple, og samtidig med flotte detaljer og ting, at få øje på.
Så hold øje fremover, når Stinne kommer til at blogge ved os.

Stinne skriver om sig selv:

Lidt om mig, jeg hedder Stinne og er midt i 40'erne, jeg er i det private, gift med Jens. Udover ham betår min famile af at jeg er mor til 4 skønne unger, nemlig Andreas på 21, Elias på 14, Thea på 7 og Karla på 5. Og som om det ikke er nok med 4 dejlige børn, arbejder jeg som dagplejer i Vindinge hvor jeg bor. I min sparsomme fritid, laver jeg kort, minialbum og scrapbooking sider. Og så hygger jeg mig i et af Roskildes Store gospel kor.

Jeg opdagede min passion for scrapbooking og kort i 2006 hvor jeg skulle lave et kæmpe kort. Efter det var jeg hooked. Det kom egentlig ikke som en overraskelse, da jeg tidligere har gået på grafisk linie, faktisk sammen med Anette Madsen.

Efter et par år med hygge og venskabelig "smitte" af nære veninder, blev jeg tilbudt job som designer hos Unikscrap, der nu er lukket. Senere blev jeg også designer hos Panduro Hobby.

Min stil.. jeg er vist lidt en allround pige. Det eneste jeg ikke kan finde ud af er splat. Jeg elsker stempler og farvelægning. Og hygger mig meget med det.

Jeg ser frem til at tage denne opgave på mine skuldre... 

Hvis du er blevet nysgerrig hedder min blog 

Og på Instagram hedder jeg @stinnedk


Jeg glæder mig til, at se mere fra Stinnes hånd i fremtiden på teamet, og hvis du skal med på Scrap-a-Mania i weekenden, kan du allerede der møde hende på vores stand, da hun er med der noget af tiden, så kom da endelig op og ønsk hende velkommen på teamet.

Ses vi i weekenden?

Mvh Anja

1 kommentar:

  1. Stort tillykke til PTW med jeres held med at få Stinne på jeres team. Hun er bare dygtig.....og samtidig sjov og et dejligt menneske.
    STORT tillykke til Stinne med jobbet. Det glæder jeg mig til at følge med i.

    SvarSlet