fredag den 25. november 2016

Color Burst kort (inkl. fremgangsmåde)

Godmorgen alle sammen.

Sidste weekend var jeg, som så mange andre, til SAM i Roskilde. Det var som altid super hyggeligt at være på messe samt at få hilst på jer alle sammen. En af lørdagens demonstranter var Annette (Madsen-Larsen) som sad og demonstrerede Color Burst og prøv lige at spørg om jeg blev afhængig. Det tror jeg da vist nok lige at jeg gjorde :) Så efter at have hoardet farve til mig, skulle jeg hjem og lege med mine nye ting 
(og ny-opdaget teknikker).

 Jeg startede med at feje mit papir med Farmor for at fjerne den statiske elektricitet. Derefter stemplede jeg med et baggrundstempel som jeg sværtede med Versamark limsværte. Jeg dryssede Zing Clear Embossing pulver ud over motivet og sluttede at med at smelte pulveret med min varmepistol.


Jeg havde fundet tre Color Burst farver (Fuchsia, Lamp Black & Chartreuse) frem som jeg ville lege med.
Jeg dryssede pulveret, vilkårligt, ud over mit embossede mønster.


Det ser umiddelbart ikke ud af meget, vel?


Men når man begynder at spritse vand på, så sker magien :)


Jo mere vand, jo mere intens og gennemgående bliver farverne.


Det færdige resultat som er blevet monteret på en kortbase samt har fået påsat et tillykke-label og lidt sequins.




Jeg stoppede dog ikke efter dette kort men gentog successen, dog med andre farver :)


Har har jeg brugt Lamp Black og Yellow Ochre.



Her brugte jeg Torquise, Chartreuse & Lamp Black.



Det var alt for i dag.
Må I have få en dejlig kreativ weekend.
- Louise/Ananas -


Ingen kommentarer:

Send en kommentar