tirsdag den 17. september 2013

CAS'ie tirsdag

Så CAS'er jeg igen...

Denne gang har jeg også lavet to kort på en base af hvidt karton.
Jeg er ret vild med dette A5 karton, da man blot skal false en enkelt gang på midten og så har man et kort der er klar til at blive pyntet.


Papiret jeg har brugt er fra Jillibean Soup. Begge papirer er fra serien Chilled Cucumber, i det blomstermønstrede har jeg punchet med en borderpunch fra Martha Stewart og det gule papir har jeg brugt som en slags bort oven på det andet. Herefter har jeg standet to skyer fra die-namic i hvidt karton. For at skille dem lidt ud fra baggrunden har jeg rundt i kanten tegnet med en sort pen. Sidst men ikke mindst, har jeg brugt et teksstempel til at afslutte det hele med.





Her har jeg ikke brugt andet papir end det hvide karton. Jeg har kørt kartonet igennem Big Shotten med en embossingfolder, og herved fremkommer det skønne mønster. Herudover har jeg pyntet med et banner hvor jeg har brugt et teksstempel, og til slut pyntet med en brad


God dag

2 kommentarer:

  1. Jeg kan rigtig godt lide det nederste kort. Så enkelt og fint med få materialer.

    SvarSlet
  2. Jeg kan rigtig godt lide dem begge to, det sidste er superlækkert og enkelt, men er også lidt vild med den gule farve i det første, den er bare så varm og lækker den farve.

    SvarSlet