fredag den 15. august 2014

Detaljeret layout

Hej alle sammen :)

Ligeså simpelt sidste uges layout var, ligeså detaljeret er denne uges lo. 
- og forhåbentlig uden stavefejl. Host host :)

Jeg har fundet noget virkelig lækkert mønsterpapir hos Anja. Det er fra My Minds Eye og det er fuld af små lækre detaljer. Hvilket gør at man kan nøjes med at tilføje meget få detaljer selv. Dog ikke mig - jeg kunne ikke finde ud af at begrænse mig :) Jeg er gået all-in med en masse stempler incl. "spreading a little love" fra Mama Elephant, brugt MME stickers, en enkelt JillibeanSoup sticker (today) og bling.


Ovenpå den blå doiley-sticker og date-label'en har jeg skrevet med denne tusch. Jeg ELSKER den og den kan skrive på alt. Jeg bruger den tit på mine billeder og label-stickers der har glatte overflader :)




Må I have en rigtig dejlig og kreativ weekend.
Jeg skal bruge weekenden på jobbet så intet scrap til mig (indsæt selv sur smiley) :)
- Louise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar