lørdag den 30. august 2014

Guld med guld på


Godmorgen Scrapverden.

Jeg savnede Jer simpelthen så meget at jeg var nødt til at komme igen i dag :)

Jeg vil gerne vise Jer et layout med massere af guld <3 Hvilket er meget stort for mig. Vi skal ikke mere end et par måneder tilbage før jeg var en pige der ikke kunne klare guld-farven. Men nu!, der kan jeg slet slet ikke få nok :)


Tænk at man kan forelske sig så meget i papir og pynt <3


Dette fantastiske kamera (og pilene i cirklen længere nede) er lavet af skønne Louise
Hun har stemplet og embosset Trine Brandt-Lassens kamera på vellum - ser det ikke fantastisk godt ud? :)


Sløjfen er lavet af dejlige Mona. Hun har lavet den ud af washi tape - genialt :)


Pilen ,op over billedet, er en wood veneer som jeg har sprayet sort og derefter mistet med guld - mums :)
Bogstaverne er fra Tim Holtz.
Jeg har også brugt clips og stjerner til at pynte med.
Journaling cards'ne er fra My Minds Eye - Record It-Charmed. 
"Little Moments"-titlen er dymo-labels fra Maggie Holmes.

Er min datter ikke skøn? <3

Det var alt for denne uge - ses vi igen på fredag?
- Louise


Ingen kommentarer:

Send en kommentar