mandag den 18. august 2014

Juletags.

Som nogle har bemærket, så er jeg særligt pjattet med at lave julesager. Og sommerferien er gerne mit startskud. Her er derfor et stribe juletags som jeg har varmet lidt op med. De er alle baseret på stempling og sværtning med distress ink, "Pumice stone" og hvid embossing pulver.
Jeg har brugt en del forskellige stempler som her er listet op:
Cover a Card, Small dots,
Cover a Card, Thin stripes,
Cover a card, Stars,
Cover a Card, Music,
Justrite, Noel Christmas Ornament,
Justrite, Festive Poinsettia
Mama Elephant, Central park,
Mama Elephant, Smitten,
Mama Elephant, Tree Friend,
Brandt-Lassen Design, Oh Tannenbaum,









God kreativ mandag,
Susanne.


6 kommentarer:

  1. Smukke, smukke jule tags!
    Det er da DET, jeg skal til at lave!
    Jeg har i det sidste lange stykke tid ikke kunnet finde mit kreative mojo frem.
    Tak, tak....TAK for den helt rigtige inspiration.
    Så er jeg vist på vej igang igen ;o).
    Ønsker jer en dejlig dag.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  2. Superskønne tags! Tak for inspirationen!

    SvarSlet
  3. Lækre juletags. Får helt lyst til at lave nogle selv :-)

    SvarSlet
  4. Så mange flotte juletags her. Du skulle da há en god chance for at nå det i tide i hvert fald.
    Tusind tak for lækker inspiration.

    SvarSlet