torsdag den 21. august 2014

PTW Kitklubben

Hej

Jeg ved der er mange, der har efterspurgt billeder fra Kitklubben, så jeg tænkte, hvorfor laver jeg ikke et blogindlæg om det. Så her vil jeg vise billeder af nogle af de forskellige kits, der har været. 
Jeg advarer - der vil komme en del billeder.

For dem, der ikke lige ved, hvad en kitklub er, vil jeg kort lige fortælle det. En kitklub, er en klub, hvor man melder sig ind, og hver måned modtager man så et kit med mønsterpapir, karton og pynt, som er afstemt med hinanden. Det vil sige, at man får et kit, som man med det samme kan sætte sig ned med og bare begynde at scrappe. Det er nemt at have med sig, da alt passer sammen. Desuden kan man altid bruge kittet til både scrapbooking, Project Life og Kort, så der er gode muligheder for alle.
Vi startede her i foråret med at man kunne få det som abonnement, så man kun betaler for 1 måned af gangen. Du kan læse mere om det her.

Indtil nu har de forskellige kits været holdt for dem, som var medlem af klubben, men jeg åbner nu op for at man kan  købe enkelte kits, hvis der er flere tilbage, når kits er blevet afsendt til medlemmerne af klubben. På denne måde har man mulighed for at prøve et kit f.eks. inden man melder sig ind i klubben.
Du kan finde dem her.

Herunder kommer der billeder af nogle af de forskellige kits. Der vil selvfølgelig være forskellige farver osv. fra den ene måned til den anden, men stilen er altid det samme. 

Januar kittet:


Februar kittet:


Marts kittet:


 Maj kittet:



Juli kittet:

August Kittet:

Hvad synes I om dem? Kunne du forestille dig, at være medlem af en kitklub? oG hvilket kit er din favorit?

Jeg kan godt røbe at Marts kittet har indtil nu været min favorit, men jeg tror nu, at der snart kommer en ny favorit - Jeg ved jo hvad der gemmer sig rundt om hjørnet i september :-)

Kreative hilsner

Anja



Ingen kommentarer:

Send en kommentar