torsdag den 28. august 2014

Project Life


Hej alle sammen.

I dag vil jeg vise Jer mit bud på et Project Life uge-spread.
Jeg har brugt Amy Tangerines - Plus One mini kit, min symaskine, en smule glittertape, enamel dots, thickers og nogle sequins :)
Lommen er Becky Higgins - Design Z.




Jeg har været lidt rebelsk og taget et 6x4 kort og vendt det op på højkant, således at de stiblede linjer (til tekst) nu render nedad istedet for hen ad. Jeg følte mig lidt rebelsk da jeg gjorde det :) He he he.


Under brudebilledet har jeg brugt to kort (et 6x4 og et 3x4 der er klippet til) som jeg har syet sammen og derefter har jeg syet billedet fast ovenpå.




Shakerkortet er lavet med et stykke 3x4 kort og et stykke gennemsigtigt plastik. Jeg syede de to dele sammen på to af siderne, derefter kom jeg en vilkårlig mængde sequins i og syede lommen helt sammen.




Sidste men ikke mindst, syede jeg lidt på et filler-card for at bryde den rene overflade... og for at få det til at samarbejde med resten af mit spread :)


Jeg håber I har nydt turen og fået lidt inspiration?
Vi ses i morgen tidlig, kl. 8, til (endnu) et layout :)

Ha' en god dag
- Louise








Ingen kommentarer:

Send en kommentar