fredag den 29. august 2014

Jeg-tror-jeg-elsker-my-minds-eye...

... kan jo slet ikke få nok af dem :)

Hejsa :)
Så tager vi endnu en fredag med layout og My Minds Eye - hæh hæh!
I dag er det endnu et detaljeret layout som for 14 dage siden.

Det er endda samme papirs-serie jeg har brugt men okey, det ER jo MME - what's not to like :)
Baggrundspapiret er dette.
En masse stickers fra selv samme serie :)
Nedenunder billedet har jeg sat noget über lækkert glittertape - savle savle savle...



På de to næste billeder viser jeg en blå doiley. Som man kan se, har jeg sat den helt ude til kanten og klippet noget af den af. Men i stedet for at smide den lille fraklippet del ud, har jeg sat den ovre i den anden side. Smart, ikk' :)



Så for at opsumere; er stykke mønsterpapir, et ark stickers og et billede (eller flere), så er du godt på vej til at lave layouts. :)

Må I alle få en rigtig dejlig weekend :)
- Louise


1 kommentar: