mandag den 23. februar 2015

Gå glad i bad

I weekenden var jeg til Scrap i Munkebo, og der fik jeg lavet et par layouts. Det første jeg lavede, var dette af mig som lille ;)



Jeg har brugt en del papirer fra februar kittet, mens baggrundpapiret er fra Chic Tags, og hedder Peppermint. Det er egentlig fra deres julekollektion, men kan sagtens bruges til andre projekter også. Splats er lavet med Spun Suger og Tinsel.



Thickersne er fra Amy Tangerine og hedder Muse. De har en super fed hvidtonet træsprint på dem, så det ligner, at de har noget struktur. De små bogstaver er fra Becky Higgins, og er egentlig tiltænkt Project Life, men kan sagtens bruges på almindelige layouts også ;)
Trekanterne er fra et stickers sheet fra Teresa Collins, som findes i den fysiske butik.



De små sommerfugle er punchet med en punch fra Martha Stewart, som jeg ofte bruger, da jeg synes, de er perfekte som enkle embellishments på mine layouts.
Jeg har sværtet alle kanter med distress ink'en, der hedder Pumice Stone.


Jeg håber, I alle får en dejlig uge - måske vi ses i Ejsing på lørdag? 

- Mette





2 kommentarer:

  1. Dejligt layout, lækre farver der klæ'r billedet

    SvarSlet
  2. Skønt LO. Ser godt ud med de farver, du har valgt.

    SvarSlet