fredag den 13. februar 2015

Månedskit x 2

Halløj alle sammen.

Tusind tak til alle jer skønne mennesker der var forbi Scrap'n'dream - og forbi standen - i lørdags. Det var så hyggeligt at hilse på jer :)

Som nogle af jer så, sad jeg og legede med februars Project Life kit
Et rigtig fedt kit i guld og tyrkis <3 Det kom der uge 4 ud af. 




Det eneste jeg har brugt - udover kittet - er sytråd, 3D puder, nogle palietter og lidt washitape.
Desuden har jeg varm-embosset pilen og stjernerne på kamera-kortet og stemplet et lille statement fra Mama Elephant - Everyday Greetings.

Derudover MÅTTE jeg eje februars Scrapbookkit. Er du vimmer, for et lækkert kit. Jeg har fået lavet to layout med kittet - jeg er dog ret sikker på at der kommer minimum et layout mere og måske nogle kort. Og med fare for at gentage mig selv. Det ER virkelig et lækkert kit :)





'Seriously' er fra Amy Tangerine - Twins foam word. Der er 'Darling' også fra. (se nedenfor).
Lidt splat med dylusions Black Marble.





Tak for at I kiggede med så langt :)

Vi ses i næste uge
- Louise




2 kommentarer:

  1. Sikke et skønt indlæg med skønne sider med lækre detaljer. Tak for inspirationen

    SvarSlet
  2. Lækkert kit og lækker pige- dig:-)

    SvarSlet