fredag den 20. februar 2015

Tudefjæs

Halløjsa :)

Kender I det, at når nogle (for det meste børn) bliver så sure og tvære, så er de hverken til at hugge eller stikke i? Det oplevede vi til familiejulefrokosten tilbage i december.
Der blev leget med ballondyr, til børnenes store glæde. Problemet opstod da min søns bonus-grandfætter ikke kunne få en hund der var 100% magen til min søns. 
Jeg tror der endte med at blive lavet 4-5 forskellige hunde til den stakkels knægt men ingen af dem var gode nok. Enten var halen for lille, maven for lang eller farven var forkert. Han kunne ikke stilles tilfreds :) Når sådanne ting sker har jeg altid kameraet klar til at forevige øjeblikket :)





Nedenfor ses de materialer jeg har brugt :)
Thickers'ne er dog alternative.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar