tirsdag den 19. januar 2016

Et tilbageblik på CHA... og en lille hilsen...

I dag er det en uge siden at CHA Mega Show lukkede og slukkede. 
4 dage fuld af fart, med masser af inspiration og masser af knald dygtige designere. I har allerede fået lov at se en del derfra, men alligevel jeg jeg bruge mit indlæg i dag, til at give lidt flere billeder fra et fantastisk show.

Og bliver du hængende, så har jeg også en lille hilsen med hjem.

Læn dig tilbage, hæld en kop kaffe op, og nyd lækkerierne.


Fantastiske Anna Finnabair der er designer hos Prima. Sad alle dage og lavede lækre designers workshops med lækre produkter.



Fantastisk stemning hos Heidi Swapp.



Dear Lissy travlt optaget med at skrive autografer.



Din næste globus?



Penne i massevis... Kan man blive andet end glad med alle de farver?



Lækker inspiration med Deco Foil hos Therm o Web



Skal du også med på planner bølgen?



Heidi Swapp viser hvordan hendes nye folie fungerer.



Rita Barrakat, designer hos Faber Castell. Fantastisk når hun får farver i hånden, se hvordan hun har dekoreret sit eget forklæde.



Og selvfølgelig Tim Holtz... Og det var mindst ligeså fascinerende at betragte alle dem der stod og så på hans arbejde.


Som sagt fik jeg også en lille hilsen med hjem.
Denne kvinde er helt igennem fantastisk, og er meget åben over for sit "publikum". 
Så her er en hilsen til alle jer...



Eller se hilsnen på vores You Tube.



Hav en dejlig vinterdag derude... Jeg vil drømme mig en smule tilbage til Californiens sol

*Signe*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar