tirsdag den 12. januar 2016

Project Life kort

Project Life kort... Ja altså kort med Project Life kort.

Jeg har meget nemt ved at forelske mig i Becky Higgins PL core kit, hvilket nok også er grunden til at jeg har adskillige forskellige "editions". Det er faktisk ikke fordi jeg bruger dem ret meget til PL, men til gengæld bruger jeg dem til meget andet.

Blandt andet brugte jeg min Rain Edition da der skulle laves dåbsinvitationer. I får lige et lille kig på 3 af de 22 invitationer der blev lavet. Og det er selvfølgelig ikke 3 ens, men blot et udvalg af 3 forskellige, blandt de 22 helt forskellige invitationer.






Jeg har valgt at holde alle invitationer meget enkelt. Så der er blot brugt lidt papirdoily, gipspynt, pallietter og lignende. Så helt enkelt.

God dag
*Signe*


Jeg har brugt følgende materialer


Ingen kommentarer:

Send en kommentar