fredag den 22. januar 2016

Hjemvendt fra USA = tid til album

Godmorgen alle sammen.

En uge er gået siden vi kom hjem fra USA og så er det vel ikke for tidligt at starte på albummet for rejsen? :) Jeg laver et album i Project Life stil - i 8,5x11 inches. 
Vi var 7 scraptøser afsted og det giver altså rimelig mange billeder som skal sorteres og redigeres.*
Jeg brugte hele onsdag aften på at finde de billeder som jeg ville have med i mit album samt at redigere dem. Torsdag eftermiddag gik med at printe lige knap 300 billeder.. :O Det tog godt og vel tre timer med min lille selphy - den kom godt nok på arbejde.


Mens printeren var i gang, gik jeg i gang med forsiden til mit album. 
Jeg bruger Everyday Core Kit gennem hele mit album.

Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor jeg ikke bliver væk når jeg scrapper! :D


Min forside:



Mega lækkert rejseorienteret stempelsæt fra Mama Elephant - Wanderlust.



Nu skal jeg have færdig sorteret de printede billeder og så kan jeg ellers gå i gang med resten af albummet og lur mig om ikke jeg blogger mere om det i løbet af de næste par måneder :)

Det var alt for i dag.
Rigtig god weekend.
- Louise -


*Det har virkelig været lækkert at være afsted med andre scrapinteresseret som ved hvor vigtigt det er at tage billeder af ALT - hehehe :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar