mandag den 18. januar 2016

Layout med kanel dronningen ;)

Da jeg var til midnatsscrap i butikken i slutningen af november, fik vi udleveret nogle lækre papirer, som vi kunne arbejde med i løbet af aftenen.
Flere af papirerne var julepapirer, men jeg valgte at bruge dem i en anden sammenhæng. Mange julepapirer har en bagside, som sagtens kan bruges uden, det skal handle om jul.
Billedet viser min veninde, som fik masser af kanel, da hun i oktober fyldte 25 år. ;)



Træerne er lavet af 3d puder formet som et træ, men klister på både for og bagside. På forsiden har jeg påsat guldfolie, hvilket giver en rigtig god effekt.


De runde bogstaver er et ark Thickers fra American Crafts, men de små er fra et Teresa Collins stickers ark. Jeg har brugt stickers fra samme Teresa Collins serie flere andre steder på layoutet også.


Et af lagene bag mit foto er en papirspose, som jeg har krøllet godt.
Alle kanter er sværtet med Distress Ink i Vintage Photo.


Flere steder på layoutet har jeg brugt Texture Paste fra Ranger gennem en stencil, og jeg har lavet splats med Heidi Swapp Color Shine i Gold.


Det var alt for denne gang..

- Mette







1 kommentar:

  1. Ej hvor sjovt!
    Sådan et skal vi da lige have lavet efter vi har givet vores fødselar kanel. Vi har købt 10 kg kanel på www.kanelogpeber.dk og skal give det på lørdag :D Tak for en fed idé!

    SvarSlet