mandag den 29. august 2016

Enkelt bryllupskort

Jeg har fået en bestilling på et par kort til et bryllup, og vil i dag vise jer det ene.

Jeg har brugt et blomster stykke mønsterpapir fra Crate Papers Open Book kollektion. Bag på dette har jeg jeg sat en sort matte, som skaber en ramme og sammenhæng mellem den og teksten.

Jeg har brugt Queen of Hearts dien fra Memory Box, som jeg har skåret ud i hvidt karton, og limet på baggrunden.


Happy er en die fra Mama Elephant, og er skåret ud i sort karton. Resten af teksten er fra Happy stempelsættet - og fra Mama Elephant - som matcher dien.
Jeg har stemplet med sort StazOn, da det tørrer godt på vellum.


Dien jeg har brugt til at lave banneret i vellum er fra Cheery Lynn og hedder Horizon Fishtail Scalloped Banners. Dien jeg har brugt under, som er skåret i hvidt karton, er fra Die-Namics, og hedder Pierced Fishtail Banners. De to diesæt passer super godt sammen.


Det var alt for denne gang ;)

- Mette

3 kommentarer: