mandag den 15. august 2016

Layout med gennemsigtig baggrund

Lige siden Anja fik de lækre acetate/overlay sider med mønster hjem til butikken, har jeg haft en idé om at lave et layout, hvor en af disse ark blev brugt som baggrund, så man kan se igennem.
Jeg har valgt et ark med guldfarvede prikker.


Jeg har valgt at holde resten forholdvis simpelt, så baggrunden kommer til sin ret, og der skabes et let og luftigt udtryk.


Papirerne stammer blandt andet fra juli kittet fra kitklubben.


Den guldfarvede stickers er fra en ny lækker stickers bog fra Me and My Big Ideas, som Anja har fået hjem til butikken. De findes i flere forskellige designs. 


Jeg har lavet splats med Heidi Swapp Color Shine i Gold. Jeg har bevidst også ramt billedet, da jeg synes lige netop denne mist giver en lækker effekt på billeder.


Journaling kortet stammer fra et gammelt Projekt Life kit fra kitklubben.


Her kan I se, hvordan baggrunden er gennemsigtig.


Husk, at der bag på mange ark plastik (acetate) er en beskyttende folie, som skal fjernes.


Det var alt for denne gang ;)

- Mette



Ingen kommentarer:

Send en kommentar