tirsdag den 23. august 2016

Wavin' Whale Wishes

Har endnu en gang fået fat i Whale Wishes sættet fra Mama Elephant (Elsker bare de små hvaler!), og har denne gang lavet et meget simpelt kort.
Jeg har startet med at bruge distress inks til at farvelægge et hjørne af et stykke karton, her har jeg brugt Cracked Pistachio og Lucky Clover

Herefter har jeg brugt den stitched rektangel fra Mama Elephants Basic Set Creative Cuts og en cirkel fra My Favorite Things Stitched Mini Scallop Circle Stax Die-namics til at skære fronten ud.

Herefter har jeg stemplet teksten med Versa Fine sværte, så det står helt skarpt frem.


Hvalen og bølgen har jeg stemplet på et stykke Neenah karton med Memento Tuxedo Black og farvelagt med Copics. 

Til hvalen har jeg brugt BV29, W-0 og W-2
Til bølgen har jeg brugt G00, BG34 og BG23

Endelig har jeg brugt de matchende dies til Whale Wishes til at skære hvalen og bølgen ud så de kunne sættes på fronten.

Det var alt jeg havde for denne gang
~ Mette Witus

GemGemGemGem

Ingen kommentarer:

Send en kommentar