mandag den 8. august 2016

Off we go - layout

Med udgangspunkt i kittet fra juli, som især ligger op til at dokumentere en ferie eller anden rejse, har jeg lavet et layout. Jeg har desuden brugt diecuts fra Kaisercraft i samme serie som flere af delene fra kittet. 



Titlen fylder ikke meget, men med den gule farve ses den alligevel tydeligt i det samlede billede.



Jeg har brugt 3d tape under flere af elementerne for at give noget dimension, da mange af tingene er karton, og derfor hurtigt kan komme til at virke fladt. 


Kanterne på mine papirer har jeg revet med en lineal fra Tim Holtz, og sværtet med Distress Ink i 


På baggrunden har jeg med Dylusion mist i Lemon Zest mistet gennem en stencil med stjerner fra Memory Box. Med samme mist samt med Dylusion Black Marble og Heidi Swapp Tinsel har jeg lavet splats på baggrunden.


Det var alt for denne gang ;)

Har I fået dokumenteret jeres ferie?

- Mette






Ingen kommentarer:

Send en kommentar