tirsdag den 30. august 2016

Os to

Jeg har stadig haft gang i månedskittet for August måned i PTW's PL kitklub. Det giver simpelthen til så mange forskellige sider i mit album, og også til lidt andre projekter.


Denne gang har jeg lavet "1½" side. Når jeg ind imellem har for mange billeder til en enkelt side, men for få til en dobbelt, så bruger jeg de lidt mindre lommer fra Becky Higgins. Jeg synes det er en super måde, at få plads til lidt ekstra billeder. 


Det super gode ved pl kortene fra Becky Higgins er, at der er super mange finde kort, som kan være med til at pynte på en PL side. Og jeg synes altid at man lige kan finde et, der lige passer til det tema man kører.



Og så er thickers og stickers bare perfekt til at bruge som pynt

God dag
*Signe*



Ingen kommentarer:

Send en kommentar