mandag den 22. august 2016

Kort med billede

Når min familien bestiller et kort, så er det ofte med et ønske om, det skal indeholde et billede af fødselaren, korfirmanden eller lign.
Det er ikke altid nemt - og slet ikke, når det er til en herre, så kortet også skal være maskulint.
Hvis jeg har et billede på et kort, så synes jeg, det er vigtigt, det er billedet, der er midtpunktet. Det her jeg også forsøgt på dette kort

Jeg har brugt en base i lys kraft karton, grønblåt papir fra Kaisercraft og papir med træstruktur fra Simple Stories. Endvidere har jeg brugt et stykke overlay/acetate med sorte pile.


Alle kanter har jeg revet med en distresser, og sværtet med Distress Ink i Pumice Stone.
Til titlen og som matte under billedet har jeg brugt sort karton med struktur.


Simpelt pynt fungerer godt for mig, og på dette kort består det af træstjerner og klips, som jeg har brugt til at sætte overlayen fast med. Klipsene har jeg krydset for at give lidt effekt. 


Jeg har brugt 3d tape under billedet og under selve fronten for at give noget dimension til kortet.


Det var alt for denne gang ;)

- Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar