torsdag den 2. oktober 2014

Art Journal torsdag

Hej

Jeg har fået den store ære at være gæstedesigner her på bloggen hver torsdag i oktober måned. Jeg vil gerne vise jer hvad jeg laver i mine Art Journals. Jeg håber alle får noget ud af at følge med og at i bliver inspireret til at komme igang selv. Spørgsmål er ALTID velkomne og der findes absolut ingen dumme spørgsmål så.... bare spørg løs :)

Den første side jeg vil vise jer er en side der endte op meget anderledes end jeg regnede med da jeg begyndte på den. Jeg startede med Dylusions ink sprays i klare farver efterfulgt af den sorte kant lavet med gesso. Derefter lavede jeg damen hvor jeg også brugte gesso med en tør pensel da jeg ikke ønskede at farverne på baggrunden skulle ændre sig... Man kan gøre mange sjove ting med Dylusion og vand men her ville jeg gerne holde farverne på plads og valgte derfor en helt tør pensel. Jeg stemplede titlen og lavede derefter de små ringe med et låg fra en Dylusions ink flaske og gesso.


Materialer jeg har brugt:

Dylusions ink spray - Bubblegum Pink
Dylusions ink spray - Vibrant Turquoise
Dylusions ink spray - Pure Sunshine
Dina Wakley - Black Gesso
Archival Ink - Jet Black
Dylusions stempelsæt - Dy´s Alphabet
Dina Wakley stencil - Stenciled Women
Alle Dylusions ink sprays kan købes i den fysiske butik.

Denne gang fik i en meget simpel side. Næste gang leger jeg lidt med vand, en del flere stencils og hvad jeg nu lige finder på... Rigtig god torsdag til jer alle sammen.

--- Lise ---


1 kommentar:

  1. Hvor ser det knald godt ud og de dylusion farver er så fede.

    SvarSlet