mandag den 20. oktober 2014

Mor og søn kort.

Jeg har sammen med min søn på 2½ år lavet fødselsdagskort. Han har lavet tegninger på kvarte stykker karton, der er vidst ingen tvivl om at hans ynglings farve er blå. De er efterfølgende monteret på et sort kort. Jeg har så stemplet ovenpå tegningen og sat en lille lykønskning på. Jeg synes især om kortene med de stemplede balloner, de er jo rigtig fødselsdags festlige. Jeg synes at det er en sød måde at anvende børns tegninger på. Og familien er jo især glade for at få sådan et kort. 
Jeg har brugt følgende stempler: 
Mama Elephant Party kit,
Hero Arts, Watch gears,
Clear Stamp, Hjertelig Tillykke.






God kreativ mandag,
Susanne.

3 kommentarer:

  1. Det er helt vildt godt fundet på.
    Jeg vil elske at få sådan et flot kort.

    SvarSlet
  2. Super fed idé :) De er rgtig flotte :)

    SvarSlet