mandag den 13. oktober 2014

Julekort

Jeg har lavet et julekort med det der snart er resterne af mit lækre Riddersholm julepapir. På det ene ark er der denne her store lækre julemand som jeg selvfølgelig også skulle have brugt. Jeg valgte at klippe ham ud og montere ham på skumpudder. Alle kanter er distresset og sværtet med Distress Ink Vintage foto. Jeg har pyntet med et par metal hjørner og Stickles, Gold. Teksten er fra et Justrite stempel sæt Som hedder Noel Christmas Ornaments.








Et lille tip: her har jeg brugt resterne fra et ark 3D foam hearts i stedet for skum puder. Normalt ville man smide fraskæringerne ud men det er der jo egentlig ingen grund til. De kan også klippes i mindre stykker til montering af små dele.


God kreativ mandag,

Sussanne.





2 kommentarer:

  1. Lækkert kort, du har lavet med ham Santa her, og super flot.
    Og nej hvorfor skulle man ikke bruge det hele, man har jo købt det hele.

    SvarSlet