søndag den 3. maj 2015

BOKEH effekten

Så blev det min tur til at vise hvad jeg har lavet med BOKEH effekt teknikken.
Da jeg først hørte det tænkte jeg... WTF er det for noget. 
Men så blev der leget med google - og så fandt jeg ud af det. 
Jeg kalder det: Baglygte-kø-effekten :-)


GOOGLE INFO

Lad os starte med hvad betyder Bokeh betyder, og hvordan kan jeg sige det ?!Bokeh er normalt sidestilles med fotografering. Google Bokeh og se på billeder til lidt inspiration.
Bokeh BOH -kay - nogle gange også udtalt som BOH -kə ,
Udtrykket stammer fra det japanske ord boke, hvilket betyder "sløring" eller "tåge", eller boke-aji, de "sløring kvalitet". Den japanske term boke bruges også i betydningen en mental tåge eller senilitet. Udtrykket Bokashi er relateret, hvilket betyder forsætlig sløring eller graduering.


SMARTPHONE

Hvis du har en smartphone, kan du også gå ind og finde forskellige apps,
med BOKEH effekt. - Jeg har hentet et par stykker, som jeg glæder mig til at lege med. 


Har lavet det meste af disse kort, da vi i sidste weekend,
var på scrap-a-mania messe. 


Den hvide stempelfarve, er denne super fantastiske Hero Hues.




Har bl.a. brugt fra dette skønne My Favorite Things stempelsæt. 




De nye Waltzing Mouse stamps har jeg brugt til dette kort. 




Ha' en super skøn og kreativ søndag, 
Annette





Ingen kommentarer:

Send en kommentar