mandag den 4. maj 2015

Layout lavet til international scrapdag

I lørdags deltog jeg i international scrapdag i butikken. Der var fuldt hus, og vi havde en fantastisk hyggelig dag. Jeg fik blandt andet lavet dette enkle layout. ;)



Jeg tog udgangspunkt i et stort hjerteformet wood veneer, som Anja har fået hjem til butikken. Her har jeg tegnet hjertet over på et stykke hvidt karton, og skåret det ud. På den måde kan man bruge hjertemotivet flere gange.

Baggrundet har jeg lavet med Gelatos på et stykke hvidt karton. Jeg har brugt farverne Gold, Metallic Mint, Metallic Melon og Lemon.
Hver farve har jeg smurt på et stykke plastik, sprayet med lidt vandt og duppet det på kartonet. 
Jeg har efterfølgende splattet med Heidi Swapp Spray i Gold.



Mønsterpapiret, vellumen med guldstjerner og træbannerne er fra det nye lækre maj-kit fra kitklubben. Guldsnøren er fra april-kittet. ;)



Bannerne har fået en gang Clear Wink of Stella, hvilket desværre er svært at fange på billeder.



Da jeg ikke følte, at layoutet behøvede meget pynt, har jeg nøjes med at putte træstjerner på i et tilfældigt mønster.



Fik I lavet noget til international scrapdag? :)

Vi ses igen om en uge..
- Mette







1 kommentar: