lørdag den 23. maj 2015

MASKULINE KORT

Ugens focus på herre kort er jo lige mig, for jeg elsker at lave det maskuline look.

Jeg har brugt papir fra Gossamer Road og Studio Calico som findes i den fysiske butik.
dies fra Sizzix, DIE NAMIC og Marianne design og embossing foldere.

Jeg har embosset på "sølv" karton, malet det med SORT GESSO og tørret det meste af
gessoen af igen. Da gessoen var tør har jeg duppet med distress paint.






























Her er kort nr 2 hvor jeg også har brugt WOOD VENEER.




























                                                       Rigtig god pinse til jer alle.

                                                            Mange scrap hilsner
                                                                         Lisa.

2 kommentarer:

  1. Fede kort begge to!
    Og som altid fyldt med en masse spændede og uventede detaljer!
    Dejlig lørdag fra Herning.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  2. Super lækre herrekort med masser af detaljer.

    SvarSlet