fredag den 22. maj 2015

Maskuline kort

Det er spændende med et ugefokus, for så bliver man presset lidt, og kommer til at bevæge sig ud hvor man ikke plejer at være.

Jeg har leget med maskuline kort, som egentlig kan bruges til både drenge og mænd.
Ført lige et stemningsbillede, fra det kreative arbejde.


De første kort er lavet ud fra samme teknik.
Først har jeg kommet lidt forskellige gelatos på mit bageunderlag, og mistet lidt vand på, så de flød lidt sammen. Herefter har jeg kørt et cover a card stempel igennem farven, og stemplet på min base. Jeg har blot holdt stemplet i hånden, så det får et mere rustisk aftryk.

Herefter har jeg gennem en stencil, kommet distress ink for at give lidt ekstra effekt til baggrunden.
Til sidst har jeg stemplet med et af Dina Wakleys stempler, samt et stempel fra et fantastisk Mama Elephant stempelsæt.

Det er der kommet dette kort ud af.


Og flere lignende kort.






Herefter lavede jeg et kort hvor baggrunden udelukkende består af Distress ink, kommet på gennem en stencil.


Og sidst, men ikke mindst, et kort hvor baggrunden er lavet med Dylusion mist.


Håber I fik lidt inspiration, og er top motiveret for at lave lidt maskuline kort.

*Signe*

1 kommentar:

  1. Der var da rigtig megen inspiration - de ser meget spændende ud.

    SvarSlet