fredag den 15. maj 2015

Project Life Friday

Halløjsa :)

Så blev det fredag og som du nok har gættet, så blogger jeg i dag om project life kittet fra maj måned. Og med fare for at gentage mig selv, så er det altså et virkelig lækkert kit - igen :)
Anja vedlægger også nogle virkelig fede udfordringer til brug med og af kittet.


De gule pikker på titelkortet er lavet med Zing (Mustard) embossingpulver. 
Der fulgte en stencil med kittet som jeg har brugt både der og på kortet nederst til venstre. Dog har jeg brugt modellingpaste på sidst nævnte.


Alle mine godte jeg havde med hjem fra SAM <3


Et billede siger mere en tusind ord :)


Min uge 18 - godt med mint/sart lyseblå. 
Igen har jeg brugt stencil, dog med sort gesso.


Label'en under 'UGE 18* er klippet ud fra et af de andre kort, fra kittet. 
Guldsnoren og en sort klokke til at pynte med.


Jeg elsker roser <3


Lidt mere pynt.


Det var alt for denne gang.
Rigtig god weekend.
- Louise



2 kommentarer:

  1. Hvor er det flot! ��❤️
    Og ja det er et super lækkert kit denne måned.. Igen. Glæder mig til at gå i gang med mit ��

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak❤️
      Ja, Anja forstår virkelig at sammensætte nogle fede kits👍🏼

      Slet