tirsdag den 9. juni 2015

Art jounaling med Gelatos

Jeg er simpelthen vild med at lege med Gelatos, da der er et væld af muligheder med dem. Man kan farvelægge med dem, stemple med dem, blande dem i gesso og mange andre ting. Og det er simpelthen bare så fantastiske at arbejde med.

Denne gang er det blevet til en art journaling side hvor Gelatos har dannet basen for siden.
Jeg har kort 3 forskellige nuancer gelatos ud på mit bageunderlag, og herefter mistet dem med lidt vand. Så har jeg krøllet lidt husholdningsfilm, fundet i køkkenet, sammen, og duppet ned i farven, og herefter over på mit karton. Dette giver en baggrund med en smule struktur.

Herefter har jeg med et stempel fra Kaiser Kraft løseligt stemplet med en grå gelatos. Blot for at bryde baggrunden lidt. Herefter er der stemplet med et tekststempel fra Kaiser Kraft, samt et lækkert stempel fra Dina Wakley.

Til slut er der drysset med lidt sorte palietter, til at give en ekstra dimension. 






*Signe*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar