søndag den 14. juni 2015

Project life kort med watercolour effekt


Jeg har i denne, vores watercolour effekt uge", valgt at lave nogle hjemmelavede project life kort. 
Jeg har til den første kort brugt en maske, samt en Distress Spray Stain.
Den gør at det hele ikke bliver så skarpt i kanterne, og derfor laver en lidt mere splat effekt. 




Til det næste kort, har jeg igen brugt en maske, men denne gang har jeg brugt en Distress ink
hvor jeg har et stykke køkkenrulle, har påført farven, og duppet gennem masken. 




Har malet lidt med en clear Stella pen, 
og lavet små pletter med pumpe-røret, fra Distress Spray Stain.



Til de næste 2 kort har jeg brugt en pensel, som jeg har dyppet ned i Distress Spray Stain.



Så blev der 4 små hjemmelavede project life kort klar, som nu "bare" skal pyntes.
Har bl.a. brugt nogle stykker karton, hvor jeg har malet med Distress Spray Stain.
Bagefter har jeg skåret eller punchet dem ud. Trekanterne og stjernerne. 





Håber i har nydt vores watercolour uge,
og har fået lyst til selv at prøve lidt af det. 


God søndag, 
Annette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar