tirsdag den 2. juni 2015

Brush script LO

Jeg har leget lidt med teknikken Brush script, som egentlig handler om håndskreven tekst udført med pensel. Det kan laves med mange typer farve, og med mange forskellige resultater.

Jeg har brugt Dylusion Ink Spray, samt en almindelig pensel. Selve skriften danner baggrunden for mit LO, og det ting jeg har skrevet, hentyder til det billede jeg har brugt. Pga. baggrunden har jeg valgt at det øvrige på LO'et skal holdes forholdvist simpelt. Så der er kommet lidt netutralt papir bag billedet som base, bannere i samme papir som bag billedet, hvor jeg dog har farvet det ene med samme mist som er brugt til skriften, samt lidt sorte palietter. Overskriften på LO'er er holdt i simple bogstave stickers, igen for at give plads til at man ser skriften i baggrunden.
Slutteligt har jeg med sort mist lavet lidt splats hist og pist, og tegnet en ramme rundt i kanten, men en almindelig sort pen.




For mange kan det med at bruge sin egen håndskrift, virke lidt udfordrende og grænseoverskridende. Men det er blot om at kaste sig ud i det. Det giver en helt ny dimension til det man får lavet.

Bruger du din egen håndskrift?

*Signe*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar