fredag den 12. juni 2015

Me, myself and I

Halløj alle sammen.

Som bekendt er vi, i designteamet, tilbage med endnu en temauge. Denne gang har vi fokus på watercolor teknik, som i bund og grund går ud på at indarbejde vand i projektet.

Jeg har brugt gelatos sammen med MASSER af vand :)


Jeg brugte tre lyserøde gelatos som jeg tværede ud på mit underlag. 
Så mistede jeg med en hel masse vand, lagde mit 30x30 karton - med forsiden ned - oveni og samlede farven op. Det farve der blev på underlaget brugte jeg på kanten af layoutet, for at give det en afsluttende kant.


Jeg har blandet modelling paste men en lille klump gelatos, for at få den lækre sarte lyserøde masse, som jeg brugte igennem en stencil. Dette gjorde jeg for at skabe lidt dybde og struktur på layoutet.

Derudover brugte jeg en masse palietter, sort mist, glittertape og glitter thickers.


Mønsterpapiret der kan ses under billedet og under thickers'ne er fra Februar Kittet (scrapkittet).
Thickers'ne er fra Dear Lizzy.


Dette var min fortolkning af watercolorteknikken.
Jeg håber I er blevet inspireret.

- Louise -







Ingen kommentarer:

Send en kommentar