mandag den 8. juni 2015

Nyt ugefokus - Watercolor teknikker

I denne uge vil vi på designteamet have fokus på forskellige watercolor teknikker. 
Jeg vil i dag vise jer 2 eksempler - et layout og et kort ;)

Det første jeg vil vise er et simpelt layout.


På et stykke hvidt karton har jeg stemplet med forskellige sommerfuglestempler med gelatos
Jeg har efterfølgende spredt farven ud med en vandpensel for at give vandfarveeffekten.


Jeg har lavet splats, som matcher gelatosfarverne med Heidi Swapp, Distress og Dylousion mists.



Bag billedet har jeg et stykke guldvellum, som det eneste lag. Titlen, lablen under titlen, samt hjerterne er fra et sæt med My Minds Eye On Trend klistermærker.
Til sidst har jeg brugt sorte og guldfarvede palietter i den samme diagonale linje, som jeg har stemplet i.



Kortet jeg vil vise lavede jeg til mors dag, og er lavet med min favorit vandfarve teknik. ;)
Baggrunden er lavet med gelatos, som jeg har smurt ud på et stykke plastik, sprøjtet en smule vand på, og smurt det på kartonet.


 Jeg har lavet spalts med Heidi Swapp Gold misten.


Happy er en die fra Mama Elephant, og Mother's day stammer fra et matchende stempelsæt, som også er fra Mama Elephant.


Det var alt, hvad jeg ville vise i denne uge.

Vi ses næste mandag ;)
- Mette





Ingen kommentarer:

Send en kommentar