torsdag den 25. juni 2015

Mama Elephant - Woodland Gifts

Inden jeg viser mit kort frem, vil jeg gerne sige at jeg glæder mig helt vildt til at dele mine kreationer med Jer - og måske være så heldig at inspirere andre. Jeg har virkelig glædet mig til at være en del af designteamet her hos Picturing the World.
 
Jeg vil forsøge at forklare hvordan jeg har opbygget mit kort, og under kortet vil jeg skrive en materialeliste med henvisninger til webshoppen, så skulle det gerne være nemmere at finde hvis der er noget du ønsker at vide mere om. Ellers er du også velkommen til at stille spørgsmål i kommentarfeltet :)
 
Men til torsdagens kort. Jeg har arbejdet med det fedeste karton fra Gossamer Blue, og det lækre stempelsæt fra Mama Elephant, Woodland Gifts.
 
 
 
Jeg har brugt en del forskellige dies fra Mama Elephant, og to slags karton fra Gossamer Blue. For at baggrunden i landskabet ikke skulle tage over, har jeg tonet det ned, ved at ligge et lag vellum over. Alle critters (dyr) er farvelagt med Distress Ink Markers, og jeg har brugt Tim Holtz Watercolour paper.
For at critternes øjne og næse skulle poppe lidt mere frem, har jeg tegnet dem op med en sort gelpen. Skyerne er lavet med en die fra Die-Namics. Selve teksten er head-embosset. Inden jeg stemplede teksten forberedte jeg mit papir med EK-Succes powder-tool. Så sikrer jeg mig at embossingpulveret kun ligger sig over stempeltrykket - og ikke som små "stjerner" ud over hele mit kort.
 
Har du spørgsmål, er du velkommen til at stille dem i kommentarfeltet, eller sende en mail til Anja i butikken.
 
Mvh Sabina
 
Materialeliste:
Gossamer Blue, Gramercy Road (mønstret karton)
American Craft, cardstock (hvid og grønt)
Sort og hvid gel-pen til kinder og øjne






Ingen kommentarer:

Send en kommentar