tirsdag den 22. september 2015

Gæsteblogger - uge 37, Project Life


Månedskittet - Project Life

SEPTEMBER 2015


Tid igen til Project Life - nærmere månedskittet!

Efterhånden har jeg jo brugt en del af kortene og jeg er specielt god til at bruge 4X6 kortene først og står altid tilbage med de små 3X4 kort.

Hmmmm…. jeg skal jo ha´ kittet til at række til hele måneden og så må jeg udfordre kreativiteten.

Det blev til dette lidt enkle PL med udgangspunkt i 3X4 kort og afstemning i farverne af kort i forhold til billeder.

Resultatet ses her:



Mit uge kort - blev ligeledes 2 stk. 3X4 kort - men sat i en 4X6 lomme. Jeg har valgt det lidt enkelt, da jeg synes der sker rigeligt på kortene og nogen gange er det også kunsten at gøre det nemt og hurtigt. :-)


Nogle kort er bare super svære at bruge og derfor sætter jeg ofte et ensfarvet kort ind over. Eks. som her hvor den røde skål, den røde tern i skjorten og det røde Levis skilt - har bestemt "dagsordnen" for mit PL.


Jeg gemmer altid prismærker og andre "dims", som her et lille skilt - samt det røde "Levis" som jeg har klippet ud af prismærket. Skiltet har jeg fastgjort med to eyelets.


God dag til alle - kærligst Mette 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar