mandag den 21. september 2015

Kort til specielle lejligheder

Hej 

Så erd et blevet min tur til at blogge i dag, og jeg har 2 kort at vise til jer. Sidste lørdag skulle jeg både til et globryllup og 2 x 40 års fødselsdag.

Som regel har jeg altid et kort liggende, der kan bruges til lejligheden, men lige i lørdags var det rent faktisk 2 scrappere, der skulle have kortene, og så blev de selvfølgelig nødt til at være lavet specielt til dem :-)

Her er de 2 kort.



Dette kort var bryllupskortet.


Bruden er en meget artsy person, der elsker teknikker og samtidig har en forkærlighed for grønne og blå nuancer, så det skulle kortet selvfølgelig afspejle. Baggrunden er lavet med Tambi Aquarel farver.
Bagefter har jeg embosset med et lækkert Flourish stempel fra Impression Obsession ovenpå.


For at få lidt mere dimension på kortet, har jeg snoet twine rundt om et par gange, kommet bånd på, et par blomster og brugt mit yndlingsbanner til at sætte teksten ovenpå.


For lige at skabe den sidste detalje har jeg sat nogle gennemsigtige og selvklæbende dots på, som ligner lidt vanddråber. De er ret nye og findes i den fysiske butik.
Og for lige at give det hele lidt ekstra lækkerhed, har jeg sprayet med en shimmerspray, som bare giver det lækreste look af glimmer.


Det næste kort er fødselsdagskortet. Dette er mere enkelt, men bygget op nogenlunde ligesom det andet. Jeg har lavet en vandfarvebaggrund. Bagefter har jeg brugt en transperent glossy texture paste gennem en mask med stjerner. Det kan være svært at se på billedet, men det giver lige lidt effekt.


Til sidst har jeg sat teksten Happy Birthday på. det er 2 dies, jeg har brugt til at lave det.

Hvordan gør du, har du kort liggende, eller laver du altid specielt til lejligheden?

Anja

1 kommentar: