tirsdag den 8. september 2015

"Stjerne flytter ind"

 
 

"Stjerne flytter ind"

 
Så blev det igen min tur til at blogge lidt for Anja og Picturing the World! Jeg vil blogge hver tirsdag resten af September måned - og det glæder jeg mig til.
 
Jeg har modtaget månedskittet i PL-versionen i et halvt år nu. Hvilken nydelse, at åbne pakken hver måned. Altid fyldt med lækre sager og fede udfordringer - det lige er mig!
 
 
I denne måned er kittet i de lækreste sand, navy, brun, tyrkis og mint... OG GULD ikke at forglemme! SÅ fedt! Glæder mig til at vise jer, hvor forskellige udtryk man kan få ud af bare ét kit!
 
I skal da lige ha´ et billede af hele pakken:
 
 
 
Som altid kaster jeg mig over det mest nærliggende, de farver jeg bedst kan lide, resultatet ser i her:
 
 
 
 
Min favorit lomme fra Becky Higgins er helt klart "A"- lommen, derfor får i den ofte at se fra mig.
 
Jeg har netop investeret i en FUSE som jeg lige har lært at bruge. Den giver en masse sjove effekter og et nyt liv til PL. Jeg har dog haft lidt udfordringer med at jeg har fyldt for meget glimmer i lommen og da jeg skulle svejse den sammen, var det svært at bruge linealen - så derfor er den øverste streg ikke helt lige ;-) ups! Men "øvelse gør mester og jeg vil være mester!" - så lad os se hvad der kommer de næste par uger.
 
På det nedenstående billede har jeg valgt at sætte billederne udenpå lommerne. Jeg har fastsat billederne med dobbelt klæbende puder det HOLDER nemlig! Derudover var der noget lækkert VELUM i pakken med guldtryk! Det lagde jeg ovenpå det mintgrønne kort. Fed effekt!
 
 
 
 
Et nærbillede :-)
 
 

 
 
I pakken var der også denne lille lomme. Jeg har skåret lidt af plastlommen i stykker for at jeg nemmere kan tage kortet op.


 
 
Billedet har jeg delt på midten, så jeg kunne få "you & me" med.
 
 
 
 
Der var også noget HESIAN med i pakken - sjovt at tænke på, at det blev brugt som tapet i 70érne! Mit ynglings tapet, har jeg brugt sådan her:
 
 
 
Til sidst får i et nærbillede af mit "WEEK CARD" - jeg elsker at lave week Cards!
 
Sådan blev mit uge 35 :-)
 
 
 
Vi ses i næste uge - hvor jeg GLÆDER mig til at vise jer MIN uge 36 :-)
 
God dag til jer alle!
 
Kærligst Mette
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar