lørdag den 19. september 2015

LO med julikittet (+tip til at lave eget mønsterpapir)

I dag vil jeg vise et layout, som jeg har lavet med det super lækre julikit fra kitklubben


Jeg havde ikke meget mønsterpapir tilbage, så jeg besluttede at lave mit eget af det washitape, som fulgte med kittet. På et stykke hvidt karton satte jeg striber af tapen tæt op af hinanden. På den måde kommer det til at ligne et stykke stribet papir. Det er en billig måde at lave papir, der matcher det projekt, man er ved at lave. ;)
Billedet er ikke det bedste, men det er altså svært at tage gode billeder, når rutsjebanen er i bevægelse ;) Da det er historierne bag, der er det vigtigste for mig, så gør det ikke så meget, hvis billedkvaliteten ikke er 100%.


Som pynt tog jeg udgangspunkt i de guldfarvede klistermærker, som var på klistermærkearket, som fulgte med kittet. Derfor valgte jeg også at bruge Heidi Swapp Color Shine i Gold til at lave splats.


Alle papirkanter er sværet med Distress ink i Faded Jeans. Farven matcher papirerne, men er stadig så mørk, at den definerer lagene.


Titlen er fra det lækreste Thickers sæt, som har en masse allerede sammenhængende ord.
De små bogstaver er fra det samme klistermærkeark, som jeg nævnte tidligere.


Det var alt for denne gang ;)

- Mette


Ingen kommentarer:

Send en kommentar