torsdag den 10. september 2015

Lawn Fawn - Love

Til kortet i dag har jeg brugt nogle af de nyere dies, som er blevet lanceret fra Lawn Fawn.
Min lillebror blev fornylig gift, og når sådan noget sker i familien, ja så får man lyst til at lave et kærlighedskort. Her er dagens kort.


Jeg har lavet hele frontkortet i et lag, men stadig med lækre detaljer som jeg har lavet med Lawn Fawn, Puffy Cloud Borders. Jeg har brugt alle tre størrelse.
Til selve rammen har jeg brugt Mama Elephants, Basic Set.


Jeg har brugt karton fra Neenah - WAUUUW - jeg tror nok lige jeg har fundet mit nye yndlingskarton. Det har en super lækker tykkelse, og det oser bare af kvalitet. Papiret er også super lækkert at farvelæggepå, hvis du bruger copics markers.


I bundet af kortet har jeg brugt Lawn Fawns script die, Love. For at give dette dimension, har jeg også skåret Love ud i mosgummi - det kan man nemlig nemt - så er du nemlig fri for at side og klippe små 3d puder over.


Til hjerterne har jeg brugt Mama Elephants Confetti die, og disse, samt Love, har fået et godt lag Wink of Stella clear, og et tykt lag Glossy Accent. På min Glossy Accent, har jeg skiftet propperne, så det er super nemt at give små detaljer som hjerterne og diecutten Love et smukt lag Glossy. Du kan læse/se mere om hvordan du gør HER


 Hele kortet har jeg løftet med mosgummi, og rammet det hele ind med en dyb flot kærligshedsrød farve.

Kan I alle have en dejlig dag.


Materialeliste:

Hvid kortbase
Mosgummi, hvid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar