tirsdag den 15. september 2015

September - here I come….


#SoccerMum


Så er det tirsdag igen, og i min uge 36 fandt jeg ud af, at livet som "Soccer Mum" både er hyggeligt og også til tider noget koldt og blæsende!

Månedskittet er i spil og i denne uge har jeg valgt farverne, tyrkis, carrygul og navy… Et rigtig godt valg, når efteråret står og banker på.


Jeg har udfordret mig selv (igen) med min FUSE! Mit nye "ynglingslegetøj" - ligesom alt det andet "JEG BARE MÅTTE EJE"

Jeg har lavet ekstra lommer på - 3 stk, som alle er svejset på med FUSEN. Husk når i bruger den at den skal som min. varme op i 10 minutter, inden brug. Noget af en udfordring for en som jeg, der IKKE EJER TÅLMODIGHED HER I LIVET!! Men det lykkedes… og det blev så fedt. Jeg har valgt at sætte glimmertape oversvejsningerne - da jeg havde noget der nøjagtig passede i farven!

Her kan i se ata der ligger 3 lommer ovenpå hinanden.


Jeg har desuden sat labels og Wood veneers fast udenpå lommen. Jeg har brugt almindelig lim.



Jeg er ind imellem et klummerhoved - og selvfølgelig skete det også i dag, da jeg skulle bruge FUSEN. Men jeg er typen der nægter at tage en ny lomme og starte forfra. Jeg tænker: hmmm… hvordan løser jeg dette?…. og det kan du se på det næste billede:



Jeg sætter selvfølgelig noget ind over… og så er den klaret:
Resultatet kan i se her:



Der var nogle super lækre "tags" i månedskittet - og dem har jeg valgt at bruge sådan her! Med inspiration fra Louise Tarps flotte LO tidligere på ugen! I øvrigt en super hyggelig dag på Scrap'n Dream med et par skønne kvinder!



Mit "WEEK-CARD" med "36" der er guldembosset med Judi Kins embossingpulver



En detalje mere, hvor jeg har skåret 3 X 4 kort over og brugt det som baggrund:


Sidste kort, der gemmer sig inde under flapperne:


God uge til jer alle og tak fordi i kiggede med!

Kærligst Mette!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar