fredag den 11. september 2015

Septembers PL-kit

Godmorgen alle sammen.

Jeg er kommet i besiddelse af Septembers PL-kit og nøj!! hvor er det lækkert <3
Det er så lækkert at jeg har lavet ikke kun -uge 35- men jeg har også lavet et layout med kittet :)

Og hvis ikke jeg tager meget fejl, så får jeg nok også lavet et kort eller to, samt sidste uges spread. Man får altså virkelig meget for pengene i sådan et månedskit.

Nu ikke mere snak - lad os komme i dybden med det :)

Her er mit layout:


(Hvis du synes at layoutet virker bekendt, så kan det være fordi du har set dette)





Her er mit spread med de meget lækre pl-kort.




Jeg har brugt en lille ekstra lomme, da jeg ikke havde plads nok i en enkelt normal lomme, til ugens billeder men samtidig havde jeg for lidt billeder til to normale lommer.


Er så overdrevet vild med farveskala-kortene :)


Det var alt for denne gang :)
Vi ses i næste uge - god weekend.
- Louise -



Ingen kommentarer:

Send en kommentar