tirsdag den 29. september 2015

Project Life, Månedskittet - september 2015


"Cornelia"


Så blev det tid til den sidste omgang PL fra mig :-) Det har igen været en sand fornøjelse at "blogge" med September Project Life kittet

Jeg vil samtidig gerne sige tak til alle jer der har givet jer tid til at kigge med - dejligt!

Nogle af de sidste kort jeg havde tilbage - var meget brune og dem valgte jeg at pifte lidt op med den gule, svage rosa og lidt gråt. På den måde synes jeg at det der ellers har et vintage look - ja det blev noget anderledes - og det er lige mig!


Mit "Weekcard" tog udgangspunkt i et 4X6 kort som jeg skar 1/2 cm af hele vejen rundt. 


Igen har jeg leget med det "hessian" der fulgte med kittet og for at få det rosa med, har jeg pyntet med lidt blomster. Jeg har brugt et kort fra pakken som baggrund. Synes at det gav en fin effekt at der var lidt mønster i kanterne.


Det skønne velum - blev baggrund for dette kort.


Der sker en del på dette kort - men jeg synes at det giver en god sammenhæng så længe det er samlet og giver mening (for mig) dette skal kendetegne en af vores ture til Løkken. 


Kortet "Love this" har jeg skåret ud af et 3X4 kort - og det samme med det to hjerter i højre side.


Et lille klip af kortet med skønne "Cornelia" - med min venindes hjemmehæklede blomster på.




Tak for denne gang <3

Kh Mette









Ingen kommentarer:

Send en kommentar