fredag den 17. august 2012

Efterårets kurser mm.

Hej Allesammen

Jeg har været i gang med at planlægge efteråret, og i den forbindelse har jeg lavet en del kurser og arrangementer for jer.

Som noget nyt har vi arrangeret både begynderscrap og midnatsscrap.

Du kan se dem her på vores kalender.


Du kan læse mere om kurserne og tilmelde dig her:


Hvis du har nogen spørgsmål, skal du selvfølgelig bare skrive eller ringe til mig.

Jeg håber nogen af jer har lyst til at deltage - det er simpelthen så hyggeligt når vi mødes om vores scrapbooking.

Mvh Anja


2 kommentarer:

  1. Trist man kun kan betale via Dankort......
    MVH Jette

    SvarSlet
  2. Hej Jette,
    jeg er da ked, af hvis det er det, der giver dig problemer for at tilmelde dig. Du kan jo også betale med bankoverførsel, og ellers kunne det jo være vi kunne lave en anden aftale, så skriv eller ring da lige til mig, hvis der er noget jeg kan hjælpe dig med.
    Mvh Anja

    SvarSlet