tirsdag den 9. juli 2013

CASkort med Washitape

Jeg har leget lidt med mit washitape, og har lavet et CAS-kort.

Igen meget simpelt: karton, tape, stempel og stempelsværte. Desuden har jeg brugt en die til at skærer stemplet ud med, men der kan man jo bruge hvad man har ved hånden.


Washitapen er sat på hen over et stykke karton, således at det sidder lige op og ned af hinanden. Herpå har jeg sat et felt med et tekststempel. Feltet er sat op på 3d puder for at få det fremhævet lidt.



Så nu har I fået en ide til hvordan i kan lave et CAS-kort, og samtidig få brugt jeres washitape. Jeg ved der er mange der får købt dette skønne tape, men ikke rigtig får det brugt. Nu håber jeg at jeg ser mange skønne washi CAS kort ;)

5 kommentarer:

  1. Rigtig sødt kort.
    Hmm så burde selv jeg kunne få brugt noget af mit tape som bare ligger og samler støv til ingen verdens nytte og irritation over det bare ligger og fylder.

    SvarSlet
  2. Endnu en god ide - jeg har modtaget en del washitape kort til OSH på det sidste - så der er gang i rullerne i de små hjem =0)

    SvarSlet